10e Juli 2010

Slutresultatet på proven blev bra tillslut och jag kände en enorm lättnad. Efter det blev det hem och fixa inför fredagskvällen som skulle spenderas ute i jakobsberg. Nån gång på vägen lyckades jag somna, välbehövligt med en timmes sömn! Hade en riktigt bra eftermiddag och kväll ute i jakan med underbara människor, pool, grillmat, supermysig hund, kubb, jag har aldrig, sanning och konsekvens, gitarrspel och sång. En riktigt lyckad kväll med andra ord! Slutade med taxi hem från slussen på grund av olyckan i odenplan som skedde mitt i natten.
Idag har det varit jobb heeela dagen, men det har gått över förväntan faktiskt! Ställde in bion för att det helt enkelt inte funkar att sova 5 timmar, jobba i 9 och sen vara pigg nog att gå på bio och umgås. Istället har jag varit hemma, fixat, packat och sånt som behövs när man ska åka iväg. Imorrn blir det jobb igen, men ett kortare pass, och sen flyr jag från Stockholm. Jag känner mig själv och vet att jag kommer längta hem efter ett par dagar, men jag ska stanna på landet, vila, sola, bada, åka ut med båten, ta det lugnt, läsa massor av böcker och tidningar, övningsköra och bara känna att jag inte stressar ihjäl mig.

Sommarlovet har varit helt grymt än så länge, men jag har ju faktiskt gått i skolan och jobbat hela tiden och nu behöver jag en riktig paus. Jag behöver slippa prov och tidiga mornar, jag behöver få sova ut och göra vad jag känner för att göra. Jag behöver höra fåglarna kvittra och se solnedgången.

 

Bild från midsommar


Kommentarer
Postat av: Therez

Hej Malin!



Maila mig dina adressuppgifter så skickar jag två tester av Berocca boost till dig!



Trevlig sommar!



Kram Therez

www.therez.se

2010-07-11 @ 09:45:10
URL: http://www.therez.se
Postat av: The Price of love

ÅH vad fin klänning!!!

2010-07-11 @ 14:15:27
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0