20e Juli 2010

Nu sitter jag på bussen påväg hem till stan. Flera väskor och påsar är med, massor av kläder och annat som skulle tas hem. Vill ha möjligheten att kunna packa till Mallorca så tidigt som möjligt i och med att jag jobbar hela helgen och även vill hinna träffa massa folk under veckan, så därför blev det mycket grejer som ska med dit som behövdes tas hem. Åker direkt till mormor och äter middag där som sagt och sedan ska jag hem med allt innan jag kan träffa Cili. Har ingen aning om vad vi ska göra eller vad som är tanken, men det lär vi ju märka :)

Förövrigt så är vädret väldigt speciellt idag. Kallaste morgonen sedan jag kom ut till landet, men nu är det en del sol och 27 grader tror jag, synd att man spenderar massor av tid i en buss och sedan på tunnelbanan, men så blir det ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0