21a Juli 2010

Det har varit mellan 25 och 27 grader i skuggan hela dagen. Jag har legat ute på ängen och stekt i solen, med sololja på! Jäklar vad det tog idag! Låg en timme och kan nästan påstå att jag är knallbrun. Såg enorm skillnad idag och det visade sig även att det tog mer ute på sjön i måndags än jag trodde att det gjorde!

Riktigt skönt att sova i min vanliga säng igen. Den på landet är visserligen större, men det är ju en bäddsoffa och den är inte lika skön som min säng här hemma i stan. Förövrigt så ser lägenheten ut som ett bombnedslag. Packar upp från landet samtidigt som jag väljer kläder till Mallorca och allt ser bara upp och ner vänt ut, helt underbart med andra ord ;D

 

Jag i Norrtälje förra veckan :)


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)



Ps. asball header!

2010-07-21 @ 20:52:16
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0