8e Juli 2010

Jobb hela helgen och kvällspromenad i stan med en vän i söndags. Under veckan har det blivit skola och en massa matteplugg, hängt med massor av vänner, shoppat, solat, badat och haft det riktigt trevligt. Jag trodde att sommarskola skulle vara hemskt men jag har riktigt kul på våra lektioner måste jag erkänna. Kommer sakna grabbarna, men får väl se till att träffa alla efter :)
Har hittat nya kläder på Bikbok, New Yorker, Twilfit och örhängen från Berns, får ta och fota allt och visa, men det får bli en annan dag då jag har tid och lust!
Idag var det massor av prov och imorrn får jag veta resultat, blir även grillparty på kvällen, men det blir en tidig kväll för min del då jag ska upp tidigt på lördag och jobba. Lördag kväll blir det bio och söndag jobb igen, sedan är det äntligen dags för mig att åka ut till landet och få njuta av välbehövligt lov, i alla fall ett litet tag. Ska se till att sola, bli riktigt brun och åka ut en massa med båten, om det blir väder för det såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0