En lista

Jag föddes: 28e mars 1992
Tycker du om någon just nu: Klart man tycker om sina vänner
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om jag känner för att prata med någon ringer jag någon jag litar på
Vilken tid gick du upp idag: 9.45 ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
Har du sovit ensam inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vart vill du bo när du blir stor: Har några idéer
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast: Länge sen
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren, utan tvekan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, bygga bastu på landet, köpa en ny båt och spara
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Antagligen
Solar du ofta: Det blir mer med åren
Är du bra på att laga mat: Det jag kan laga är jag bra på, men det är inte så mycket jag kan göra.
Vilken är din favorit smak på glass: Dulce de leche
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Vilka hårfärger har du haft: Blond och brunett för en helg
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har hänt, men det är otroligt länge sedan
Är du beroende av något: Antar att det finns något, men jag kommer inte på något speciellt just nu
Vad gör du på helgerna: Jobbar, pluggar, tar det lugnt, går ut på krogen, träffar folk och lever livet.
Brukar du bädda sängen: Bara om jag måste
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej
Vad var det senaste du sa: Frågade pappa hur mycket en båt (sån som jag vill ha) kostar
Vem kramande du senast: Mamma
Saknar du någon nu: Saknar alltid någon
Vem ringde du senast: Adde
Var du glad igår: Inte hela dagen, gillade inte molnen och blåsten tillsammans ute på sjön.
Sminkar du dig: Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0