Jag vill inte, acceptera

Jag blir så trött på människor som kommenterar och ber en att rösta i olika tävlingar. Vill jag rösta så gör jag det, that's it! Förstår inte hur man orkar klicka in sig på ett antal bloggar för att enbart skicka kommentarer som "Hej rösta gärna på mig här och här i den och den tävling, tack så mycket". Varför skulle jag vara intresserad av att rösta på någon person jag aldrig sett/hört talas om? Varför skulle jag vilja rösta på någon när jag själv kanske till och med är med i tävlingen? Nej, ibland förstår jag inte vad folk tänker med när de kommenterar människor bloggar.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥



sv: jag har varit i sommarstugan och ska snart äta nu äta middag, då vi kommit hem. haft en bra helg annars?

kram

2010-07-18 @ 18:53:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0