Lista..

10 första
Första bästa kompis: Linnea för massor av år sedan
Första bil: Har inte haft någon egen bil än så länge..
Första husdjur: Felix, mitt älskade marsvin
Första semester: USA när jag var 9 månader!
Första jobb: Konsum, jobbar fortfarande kvar :)
Första köpta skiva: Ingen aning, kansk någon med småbarnssånger? Annars var det säkert Westlife eller nåt :P
Första riktiga kärlek: Tog mig år att inse vem
Första piercing: Öronen, har ingen annanstans
Första konsert: Westlife tror jag

9 senaste
Senaste alkoholdrycken: Breezer
Senaste bilfärd: Hem från farsta
Senaste filmen du såg: The ring tror jag
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: Det var länge sen
Senaste spelade cd: En kompis skiva
Senaste kyss: Skriver jag inte här
Senaste gången du grät: Ett tag sen
Senaste måltiden: Köttbullar och pasta

8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Yes
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, i stort sätt
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha nej, det skulle jag väl inte påstå
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Innan man visste vad kärlek var så gjorde jag nog det
Haft ett one night stand: Om jag skulle haft det skulle jag ändå aldrig skriva det här
Busringt till någon: Det var länge sedan.

7 saker du har på dig
Shorts
Linne
Trosor 
Solglasögon
Nagellack
Tofs
That's it!

6 saker du gjort idag
Varit i skolan
Ätit mat
Shoppat
Åkt tunnelbana
Läst en bok
Suttit vid datorn för första gången på länge

5 favoritsaker utan rangordning
Datorn
Mobilen
Kameran
Sololjan
Min aftersun


4 personer du kan berätta allt för
Man kan berätta allt för alla, är bara en fråga om vad som kommer ut till andra och inte.


3 val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

 

2 saker att göra innan du dör
Ta dykcertifikat och resa runt i världen

1 sak du ångrar
- Finns bara en sak jag ångrar

Kommentarer
Postat av: michaela

Kul med dykarcertifikat!

2010-07-08 @ 17:54:03
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: michaela

snor listan btw!:)

2010-07-08 @ 17:56:23
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0