15e Juni 2010

Sommarskolan har börjat, det går bra men jag är inte van att gå upp så tidigt. Somnade 9 igårkväll, det känns inte normalt nånstans men det var riktigt skönt måste jag erkänna. Livet leker och jag hoppas på fint väder de närmaste dagarna, sola lite efter skolan vore inte helt fel ;) Har en del planer inför helgen, men vi får se hur allt blir! Det är den 15e juni idag, vilket betyder att halva juni är förbi, och även att det är 26 år sedan mina föräldrar gifte sig. De räknar faktiskt mer efter den dagen de träffades nere på Mallorca, och i år är det 34 år sedan. Ganska otroligt att träffas utomlands och hålla ihop efte rså många år, och dessutom att samma ställe är min favoritplats. Varje gång jag varit där har jag bott på samma hotell som mina föräldrar gjorde året de träffades, ganska häftigt om ni frågar mig. Förövrigt så jobbar killen som bärde väskorna sommaren -76 kvar, fast numera är han barchef eller något liknande, haha!
Nej, dags att sova, upp tidigt imorrn som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0