29e Juni 2010

Efter mycket om och men så är profilbilden bytt, kändes att jag kanske borde ha någon som inte är 4 år gammal.. :P Det är 27 grader i skuggan här i Stockholm och jag njuter för fullt! Kortkorta vita shorts och en skjorta har jag haft på mig idag, men jag byter nog till linne när jag går ut senare... Har legat på balkongen ett tag för att få lite färg på ryggen, somnade till ett par gånger, riktigt skönt! ;) Igår träffade jag mormor, åt lunch hos henne och hjälpte henne lite grann. Idag ska jag umgås lite med Adde, får se vad vi hittar på, har faktiskt ingen aning. Nej, dags att hälla i sig massor av vatten!


Såhär såg det ut sist då jag träffade Adde :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0