2a Juni 2010

Idag har jag fått sovmorgon och det var riktigt skönt! Fick sova 9-10 timmar och det var verkligen behövligt. SIsta lektionerna i idrott och företagsekonomi, inget av ämnerna komme rjag läsa något mer på gymnasiet. Låg i solen mycket under dagen och det har resulterat i en solbränna! Har även hunnit jobba några timmar och tagit på mig ett extra pass till helgen!

Imorgon: Sista skoldagen + jobb
Fredag: Museeum + landet
Lördag: Landet
Söndag: Jobb
Måndag: Fixa håret hos frisören + jobb
Tisdag: -
Onsdag: Jobb
Torsdag: Skolavslutning
Fredag: Flak + studentmottagning hos min kusin
Lördag-Söndag: Landet

Det finns en del planer och jag är nöjd med allihop. Hoppas på fint väder till helgen och nästa vecka så att jag kan sola riktigt mycket om få en bra grund till solbrännan i sommar :)

 

Sommarbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0