9e Juni 2010

Nice kväll igår med klassen, även om långt ifrån alla var där. Fick hälsa på årets första myggor och det är inte lite myggbett jag har nu... helvete! Idag har jag varit och firat kompisar som tog studenten, så jävla glad för deras skull! Blev chill i vanadis, massor av kort, jordgubbar och alla hällde i sig champagne och tequila, kul att se faktiskt ;D Efter ett tag var jag tvungen att dra till jobbet, hade gärna varit kvar och firat med alla, men men. Har bara tagit de lugnt sen jag kom hem och utgång blir det inte idag, trots allt tjat från alla vänner :P

Imorrn är det skolavslutning som gäller, sedan stan och lunch med en vän och på kvällen är det dags för The Bridge med massa kompisar. Om inte alla är för bakis efter att ha firat studenten hela kvällen idag, men jag hoppas verkligen att det blir som det är tänkt imorrn!

På fredag är det mer studentfirade, kusinen denna gång, och jag ska få åka flak. Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0