100304

Känns som att tiden bara flyger iväg. Samtidigt som det känns hur länge som helst sen de var jul så kan jag inte riktigt fatta att det gått 10 veckor sedan dess, jag menar, det är ju nästan like mycket snö fortfarande och man bara går runt och väntar på att det ska bli vår på riktigt... Om 3½ veckor är det i alla fall min 18-årsdag och jag längtar av flera anledningar!

Jag måste nog ta vara på tiden bättre tror jag.. Finns så otroligt mycket att göra men tiden begränsar allt och det är jag ganska trött på om man säger så.. Tror jag känner så mest på grund av skolan och det är ju ganska komplicerat att minska den tiden. Det gäller att ta tag i saker nu och inte bara göra saker för att jag måste för det kommer bara sluta fel. Igår var första dagen på länge som jag inte hade ont i handleden alls och det är jag riktigt glad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0