100309

Däckade vid 7 igår och vaknade 3 timmar senare, insåg att det skulle bli krångligt om jag fortsatte sova, men även om jag skulle vara uppe i och med att jag antagligen inte skulle kunna sova senare. Var uppe en timme och sedan försökte jag somna om = omöjligt! Somnade nån gång efter 1 och vaknade av väckarklockan vid halv 11, helt sjukt hur mycket jag sov!

Två lektioner blev det idag och vi fick sluta tidigare, otroligt skönt måste jag säga! Sen jag kom hem har jag fixat här hemma och jag börjar faktiskt få ordning på rummet nu, känns bra! :) Sitter just nu med spanska boken i knät och lyssnar på Rihanna, bra kombinaiton? Det återstår att se ;)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Kan vara skönt att sova ut ordentligt ibland också! :)

2010-03-10 @ 09:23:08
URL: http://lizette.tk
Postat av: nesrin

härliiig blogg:)

2010-03-12 @ 19:17:09
URL: http://nesrinfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0