100328

Idag är det min födelsedag! Till och med 18-årsdagen :) Känns stort men antagligen mest för att jag inte förväntade mig presenter av mamma och pappa för att jag får Mallorca resan, men imorse kom det största paketet jag någonsin fått in i rummet, snacka om att jag blev förvånad! Pappa skrattade och sa att min blick var oslagbar, jo det kan jag förstå ;)

Igår kom Adde över och stannade till tolvslaget för att vara den första som grattade mig :) Efter de kom sms efter sms från vänner som ville gratta, så gulligt! :) Har varit och köpt "special" ljus till tårtan idag, champagne flaskor! På 18-årsdagen ska man slå på stort ;) Som min vän Cili säger, "Man fyller bara 18 en gång!", så sant!

Har precis tagit på lite finkläder, smycken, fixat håret och sminket så nu är jag klar för släktmiddag, dröjer dock ett par timmar men då hinner jag få ordning på rummet, alldeles perfekt! :)


Kommentarer
Postat av: LISOU

Fin blogg! :D

2010-03-28 @ 22:53:23
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: djustd

brukar du få elaka kommentarer o va gör du åt d i så fall?själv vet jag inte vad jag ska göra längre..kram!

2010-03-29 @ 01:05:05
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0