En sjuklings vardag

Ligger här och bara nyser, nyser och nyser och huvudvärken är tillbaka för att stanna verkar det som... Har legat hela dagen för att försöka bli bättre, för imorrn tänker jag gå till skolan och sedan ha en heldag med Cili! Det blir alvedon hela dagen och nässpray, för jag hinner inte vara sjuk just nu, har tur som ens hade en dag ledigt för att bara kunna ta det lugnt!

Har ringt norwegian angående flygbiljetter och terminaler och allt vad det innebär, har nog ringt till dom och suttit i den där telefonkön runt 5 gånger på 2½ veckor, ganska mycket enligt mig. Men om det underlättar för resan eller ens har med resan att göra så gör jag det, utan tvekan! Har även legat och kikat i lite kataloger och bestämt mig för att kika efter en ny väska, vill ha en tanfärgad eller i alla fall nån slags brun färg, i äkta skinn! Gissar att mamma och pappa inte blir så glada då hela lägenheten, källaren och mormors källare svämmar över av alla våra väskor, men men :P

Mycket TV tittande har det blivit, Scrubs, 7th Heaven, Sex and the city, Top Model för att nämna några, och jag kan bara säga att jag har tröttnat på TV:n för idag, men jag kollar fortfarande.. Joey börjar om en halvtimme och det är något jag saknat senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0