Mallorca dag 8, -09

Absolut sista dagen på denna resa och den började väldigt speciellt.. Telefon kiosk, samtal till hotelrummet och hotelreceptionen. Sov en halv timme eller timme men sen var det ingen idé längre. Vi packade det sista och satte oss vid varsin dator då ingen av oss kunde använda mobil och båda var för brända/trötta för att sola. På eftermiddagen kom Cilis föräldrar och brorsa och vi gick och käkade med dom på Subway. Vi hittade även kackerlackor i badrummet på vårt rum och jag är glad att man var så slut efter natten, för hade det varit i börjar av veckan och jag hade varit pigg hade jag skrikit som en galning om jag hade hittat någon!

 

 

 

Utsikt från hotellet

 

 

 

 

 

En av italienarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0