Min 18-årsdag

Helt slut i huvudet. För lite sömn, för mycket tankar, mycket folk. Trevlig har helgen varit, men några timmar mer sömn skulle nog inte skadat! Släkten har nyss traskat hem och jag sitter och bara tar det lugnt just nu :) Har fått otroligt fina grejer! En resa, fickpengar till den, en enormt stor resväska, Little Miss Sunshine, handvårdskit, helkroppsmassage, parfym, 2 halsband, 1 par örhängen, 1 armband och badlakan. Riktigt nöjd är jag med allt och helt mållös över flera presenter och att ha fått så många grattishälsningar på sms och facebook. TACK! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis! Vart går resan?



Om du vill ha chansen på ännu en present så lottar jag ut ett sminkkit just nu :)

2010-03-28 @ 23:01:41
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0