---

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Blond var jag, like always
Hur lång var du – 167cm över havet
Vem var du kär i - Fanns ett par
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja, en del av året
Vad brukade du göra på fritiden – Hängde mycket med vännerna, shoppade och började ta vara på allt
Vilka umgicks du med – Cili helt klart, blev även mycket häng med Saga och Christine
Var allt bättre då – Klart vissa delar var bättre, men vissa var även sämre
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nej, jag trivs så som det är nu och jag har lärt mig mycket om mig själv
Har du förändrats – Otroligt mycket

Nu:
Vad har du för hårfärg – Fortfarande blond, men med en utväxt från slingorna
Hur lång är du? – Still 167cm
Vem är du kär i – Jag är singel och då skriver jag inget om sånt här
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Är med vänner, shoppar, skapar mål och försöker finna vägar att uppfylla dom
Vilka umgås du med – Cili, like she said "friends we are and friends we are supposed to be." Har även varit en del med Adde och hans vänner, alltid lika underbart
Hur ser du ut? – Enligt en vän ser jag äldre ut nu jämfört med förra året, kanske ligger något i det? :)


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej, jag klarar mig utan sånt
Ljugit för en bra vän – Ja, men aldrig för att få någon att må dåligt
Svikit någon – Ja
Vem: Finns ett par
Skrev du senast till på msn – Jon
Kramade du senast – Kommer inte ihåg, lär ha varit nån i skolan i fredags, har som sagt varit sjuk hela helgen och legat ensam hemma
Sov du hos senast – Har sovit hemma, men annars Cili, är väl ett par veckor sedan?
Vill du vara just nu - Mallorca
Ringde dig senast – En i klassen


Vad:
Drack du senast – Juice
Köpte du senast – Mat i fredags
Gjorde du igår – Jag låg hemma sjuk, tittade på Trubbel i paradiset och Música cubana, läste cosmopolitan och veckorevyn och tog det lugnt
Ska du göra imorn – Gå i skolan, får se vad som händer sen
Vill du göra just nu – Ligga på en strand och sola
Åt du senast – Lax och potatis
Är närmast dig som är rosa – Underkläder

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Hoppas allt är bra med dig? :)

Ha en fortsatt bra tisdag.

2010-05-11 @ 17:16:04
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2010-05-11 @ 18:22:43
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

jättefin blogg :)

2010-05-11 @ 19:09:06
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Härligt! Med mig är det fint :)

Är ni också lediga torsdag - fredag denna veckan eller?

2010-05-11 @ 21:15:47
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: You know!

Hahahah, PÅ Mallorca! ;D

2010-05-16 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0