100507

Nationella i engelska är avslutat, jag har blivit sjuk och vill bara bli frisk igen. Det börjar kännas att skolan snart är slut, inte alls lika mycket kvar och inte lika mycket uppgifter och prov, känns riktigt bra. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och försökt att inte bli sjukare, vet ärligt talat inte om jag har lyckats för jag känner mig lika sjuk ändå, men vad ska man göra? Hoppas på att kunna gå till jobbet på söndag, fram tills dess blir det soffan, TV:n, datorn, tidningar, läxor och musik. Men allt de får vänta till imorrn, nu vill jag sova bort den här sjukdomen.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Tjenare..!



Ville bara medela dig om att det pågår en kanon tävling hos mig där jag i sambarbete med mradd.se lottar ut en Ipod Touch värd 2000 kr till en lycklig vinnare. Kika in och tävla=)



http://hillsandcity.blogg.se

2010-05-08 @ 00:58:18
Postat av: crazy girl 92

du kan få mina gröna piller mot bihåleproblem om du vill! hihihihi :] 4589u39867u23+i0+12i0 PUSSS PÅ MAULUN FRÅN FAULUN!!! <3

2010-05-08 @ 14:26:44
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0