100520

Redan 20e maj, känns helt sjukt vad fort tiden går! Vaknade upp utan feber och det kändes riktigt bra då jag behövde gå till skolan idag. Har skrivit prov i spanska jag sitter nu med en geografi uppgift, vet inte riktigt vart jag ska börja om jag ska vara ärlig, men det löser sig nog :) Får se hur länge jag behöver stanna i skolan idag, ska nog försöka gå hem så tidigt som möjligt så att jag inte blir sjukare, för jag är långt ifrån frisk.. Ska ju jobba imorgon så det gäller att sjukdomen inte blir värre igen! Helgen kommer bli chill och jag kommer försöka vara ute så mycket som möjligt, i alla fall om det är bra väder, vill ju njuta så mycket det bara går nu ;)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar om ett armband från maloa, vinnarna dras ikväll! :)

2010-05-20 @ 14:45:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Patrik

hur gick provet? =)

2010-05-20 @ 19:32:27
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0