100523

Igår blev det chillkväll med Cili och lite folk. Helt okej kväll med trevliga människor och sen, väldigt sen, hemgång. Sov fram till ungefär 2 men sen kände jag att jag måste upp, kan inte ligga och sova hela dagarna! Ösregn är det utanför fönsret just nu och det har åskat lite till och från. Så någon sol kan man ju inte räkna med idag direkt... Får ta tag i plugget idag, har ju en del sista grejer som ska in och jag är inte direkt glad över det i och med att det är ganska stora arbeten, men vad ska man göra? Det är bara att bita ihop! Har lite planer inför veckan, bland annat jobb, Sex and the city premiären och annat trevligt. Känner på mig att det kommer bli en bra vecka, men ännu bättre om solen kommer tillbaka, så det får vi verkligen hoppas på!

Bild från Åland, många år sedan.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!



Jag har en ny tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!



Ha en fortsatt underbar söndag.

2010-05-23 @ 14:35:00
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejhej. Nu har jag kört igång med veckans blogg. Så anmäl dig gärna genom att kommentera. Mer står på bloggen. Kram :)

2010-05-23 @ 14:56:34
URL: http://haaanzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0