100524

Sjuk igen, eller rättare sagt, blir aldrig helt frisk. Fick ont i halsen igår igen och idag känns det som en kniv i halsen så fort jag sväljer, öppnar munnen eller pratar, helt sjukt hur ont det gör. Trots det är jag på bra humör! Har varit i skolan, fått tillbaka ett prov, jobbat med slutuppgiften i geografi och avklarat det sista arbetet i företagsekonomi. Grymt! Just nu vet jag 2 slutbetyg, två VG och jag är nöjd, det måste jag nog erkänna :) Får se lite vad som händer imorrn, Matte C nationella och sen är jag ledig. Ska försöka att bli frisk, det är tanken i alla fall. Sitter och kikat runt på nelly just nu, de har ju fraktfritt nu och jag har hittat den otroligt snygga klänningen jag ville ha förra året men som försvann i min storlek. Nu är den tillbaka och jag ska beställa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0