100526

Kort skoldag, sedan fixade jag ett par grejer i stan och passade på att shoppa lite också ;D
Nu under eftermiddagen och kvällen har jag kikat på one tree hill och testat ett nytt bildprogram och försökt göra en ny header till bloggen. Är inte klar för jag vet inte hur man fixar en grej, men så fort jag får det fixat ska jag försöka lära mig hur man sätter in den bland alla skulle koder. Som sagt, jag har ingen koll på vare sig designer eller html koder, men vi får se om jag lyckas ;)



Bild från i vintras

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Va kul att du vill vara med iveckans blogg :D får hoppas att din blogg blir en av de 10 som slumpas fram också :D ,

2010-05-26 @ 22:10:32
URL: http://myzaans.se
Postat av: Viktor Wilkens Bardun

Halloj kära Facebook-vän! ;D



Jag kikade lite på din blogg, och det är bara att säga till om du vill ha hjälp med HTML, CSS, Photoshop, Illustrator eller något annat Web-relaterat! ;D



Vänligen,

Viktor

2010-05-27 @ 00:15:46
Postat av: Viktor Wilkens Bardun

Halloj kära Facebook-vän! ;D



Jag kikade lite på din blogg, och det är bara att säga till om du vill ha hjälp med HTML, CSS, Photoshop, Illustrator eller något annat Web-relaterat! ;D



Vänligen,

Viktor

2010-05-27 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0