100531

Fick ett ryck igårkväll och bestämde mig för fotbad och att fixa naglarna. Jag som nästan aldrig brukar ha nagellack på fingrarna fick för mig att ta ett somrigt, en i stark färg och ärligt talat så ser det bättre ut än vad jag förväntade mig.. Ska försöka låta de växa ut en del nu, speciellt till Mallorca. Kanske är min tur att lyckas bli av med min hemska vana? :) I alla fall.. Skulle testa min corrector pen från Essie på samma gång tänkte jag och det var ju bara en enda stor besvikelse. Fungerade inte ett dugg, hade lika mycket kladd runt fingrarna även om jag försökte hur många gånger som helst, på olika naglar, olika länge och så vidare. Tur att jag köpte den på en utförsäljning, annars hade jag nästan blivit förbannad för det här kändes verkligen som ett enda stort skämt!

Idag har det varit skola, helt okej dag, kunde varit lite bättre väder och så, men det funkade bra i alla fall. Har jobb om ett tag, så jag ska väl snart gå mot tunnelbanan. Är riktigt trött idag så det blir att lägga sig tidigt ikväll, annars kommer jag inte orka skola resten av veckan och jobb på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0