Nästan allt färdigt i skolan

Jag är klar, färdig, hela kursen är nu över. Eller ja, nästan i alla fall. Några lektioner har vi kvar, och resultatet på sista uppgiften vill man ju få. Men jag har gjort alla uppgifter man ska genom hela kursen, lämnat in alla i tid, och än så länge, kunde jag inte gjort bättre ifrån mig i och med att jag fått högsta betyg på nästan allt. Hoppas verkligen att jag fixade den sista, annars kommer jag bli besviken. Åh andra sidan så vet jag att jag har gjort mitt bästa i geografi kursen hela året, och det är jag riktigt stolt över :)

Nu kan man vekrligen andas ut. En uppgift kvar i naturkunskap och en i spanska. Sen är det inget mer plugg i kärrtorp fram tills hösten då jag börjar mitt tredje och sista år! Dock har jag ju några veckors matte att se fram emot, eller rättare sagt, jag ska få det avklarat. Mindre än två veckor kvar tills sommarlov, lägg till cirka 4 veckor och vi ser datumet då jag får sommarlov. Längtar sjukt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0