10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: Tapas, tacos, thai, libanesiskt, kinesiskt och grekiskt
Band: The Kooks
Film: Diverse dansfilmer och Pirates of the caribbean
Bok: Har läst de 2 första böckerna i Twilight serien och jag älskar dom
Sport: Simning, dans och fotboll, beror alldeles på
Årstid: Sommar utan tvekan
Veckodag: Lördagar, då får man sova ut och har en del kvar av helgen
Glassmak: Dulce de leche
Tid på dygnet: Beror på

9 för tillfället:
Humör: Trött
Smak: Curry
Kläder: Jeans och t-shirt
Bakgrund: TV:n
Nagellack: Rosa
Tid: 21.46
Omgivning: Lugnt
Irritationsobjekt: Huvudvärken

8 första:
Bästa vän:
Borde varit Linnea
Screen name: -
Husdjur: Mitt älskade marsvin
Piercing: Har bara hål i öronen
Förälskelse: Jag var 5 år gammal och var kär i en 8 år äldre gotländsk kille
Musik: Avgudade Avril Lavigne under många år
Bil: Har ingen bil och har aldrig haft, om man bortser från leksaksbilar
Kyss: Minns bara första pussen och det var weird

7 senaste:
Cigarett
: -
Mat: Pastasallad med currysås
Dryck: Mjölk
Biltur: Hem från jobbet
Kyss: Inte så länge sen, men inte nyligen
Spelad låt: Replay
TV-program: Hollywood fruarna

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ja, en del förhållanden har börjat så
Brutit mot lagen: Inget man skriver om här
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder:
Odd Molly
Mat: Ärtsoppa, olika typer av grönsaker
Musik: Jag är i stort sätt en allätare, så det är mer humör och vissa låtar
Dryck: Äppeljuice, jordgubbssaft och öl
Personlighetsdrag: Dubbelmoral och falskspel

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Var och firade min kusin som fyllde år
Du kan höra just nu: TV:n
Du inte kan leva utan: De vänner som ställer upp och finns vid min sida no matter what, min familj, solen och allt annat underbart
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn eller läser en tidning

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Jon, Sofia, Isabella för att nämna några
Du tycker om: Cili är en underbar vän, samma gäller för Emily, Tom och Damian
Du hatar: Jag skulle inte använda ordet hatar

2 val:
Kaffe eller te:
Te om jag måste välja, men helst inget av det
Vår eller höst: Vår, helt underbar

1 önskan: Jag har enormt många önskningar och skulle jag skriva ner de här skulle jag aldrig sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Sandra - art, design & photography

Nu har jag dragit en vinnare i illustrations tävlingen :) Hälsningar Sandra

2010-05-17 @ 22:11:22
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0