24e November 2010

Första träningen på länge blev av igår. Gymmade i ca 1½ timme och det kändes riktigt bra efter och även nu idag då lite träningsvärk har hittat till armar och axlar! Ska se till att nästa träningspass blir redan imorrn, vill verkligen ta tag i det och lyckas med mitt mål! Nu på morgonen har det blivit pepparkaksbak! Är inte alla som ställer väckarklockan 3 timmar innan det behövs för att baka pepparkakor, men vad gör man när tiden inte riktigt räcker till? ;)
Drömde förövrigt en underbar dröm, riktigt konstig på alla sätt och vis, men jäklar va jag var glad! Om en halvtimme bär det av det skolan och sen ska jag iväg till jobbet en snabbis. Sen måste det pluggas något enormt! Förstår inte hur jag ska hinna med allt.. Men det löser sig på något sätt, det gör det alltid! :)

Idag är det förövrigt endast en månad kvar till julafton, känns ju helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0