26e September 2010 - Min helg

Lång och skön helg :)

Började i fredags med lunch i kungshallarna med lite grabbar från klassen.
Sen på kvällen blev det utgång! Först förade vi på Hellströms och sedan drog vi vidare till Mango Bar och premiären av Privilege. Riktigt bra kväll måste jag säga, hade hur kul som helst!
Lördagen spenderades i sängen, framför TVn och datorn. Skrev halva engelska uppgiften och chillade efter fredagsnatten, behövligt!
Idag blev det tidig uppgång. Åkte och köpte ps3 med pappa och senare vidare på VILA utförsäljning med mamma. Kom hem med en tjockare skinnjacka, ett par leggings, en topp och två finklänningar. Det grymma var allt alltsammans kostade 1050kr, helt sinnessjukt billigt med andra ord! Under eftermiddagen och kvällen har jag underhållit mig med att skriva resterande delen av engelskan och kikat på två filmer.

Den här helgen har varit bra, riktigt bra! Och det bästa av allt.. Den kändes så mycket längre än vad den faktiskt var! :)

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,ha en fortsatt bra dag.

2010-09-28 @ 11:30:35
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Heyli

sv: ja de va synd att de inte kom fram men det är enda sättet, eftersom jag måste gå in på sidan och sen fylla i mailadressen i ett formulär där, det finns inget annat sätt. resten av mailen jag fyllde i samtidigt kom fram så det är inte så mycket jag kan göra.. hör gärna av dig om du skaffar en ny mailadress nån gång så skickar jag igen!

2010-09-28 @ 13:32:50
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0