110411

Dagarna bara flyger fram numera!

I torsdags blev det en del shopping och sedan en skiva på kvällen. Inte många timmars sömn, men det var värt det utan tvekan! Jag var utklädd till Christina Aguilera, jeans, magtröja, lockigt hår och röda läppar. Coolt att testa på något nytt!
Under fredagen var jag mest bara trött, efter skolan så låg jag i sängen hela kvällen och bara slötittade på TV tills jag somnade.
Lördagen bestod av shopping, från 12-21, helt sinnessjukt va fort dagen gick! Hittade ett par grejer, men såklart inte det viktigaste. Under kvällen umgicks jag med en vän och kikade på without a trace.
Söndagen var lugn. Pluggade en hel del, gick på promenad och åt pizza med en vän.
Idag var det skola. Underbart varmt har det varit och riktigt soligt! Efter plugget var det personalmöte på jobbet och nu håller jag på att fixa mig inför en skiva! Har blivit mycket skivor de sista 2½ veckorna, men det är värt varandra krona och för lite sömn. Är inte ofta jag har såhär roligt, så ofta, på alla utegångar i princip. Ikväll är det dags att klä ut sig till fånge!
Imorrn är det plugg och jobb som står på schemat.

Bild från 90-tals skivan för 1½ vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0