Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag har enormt många mål, drömmar och önskningar... Vet inte riktigt vart jag ska börja!

Jag har som mål att uppfylla så många drömmar och önskningar som möjligt.
Jag vill kunna förverkliga dessa så gott det går och skapa fler under livets gång.
Just nu vill jag ta studenten med bra betyg och ta körkort.
Men även komma på vad jag vill jobba med i framtiden och hur jag vill spendera de närmsta åren.
Jag har en dröm om att resa otroligt mycket,
kunna unna mig det jag gillar och hoppas på att jag lyckas med det jag vill här i livet.


Som sagt, det finns många mål, drömmar och önskningar och det här var ett urval av de som finns i mitt huvud just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0