En del av shoppingen i Nacka Forum

Har ju bara visat armbandet som jag köpte under en heldag i Nacka Forum, men jag fick ju även hem lite fler saker. Jag har ju insett att jag behöver mer färg i garderoben och jag hittade dessa två underbara linnen som fick följa med hem! Det multifärgade kommer ifrån New Yorker och knyts i nacken, tyckte att det var riktigt snyggt med träpärlorna, en riktigt cool detalj! Sen blev det ett rödoranget linne från Zara! Riktig cool färg och skisnyggt till jeansshorts som jag använder mycket nere på Mallorca! Dragkedjan är detaljen på denna och det passar hur bra som helst till ett enfärgat linne enligt mig. Är riktigt nöjd med båda köpen! :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fina kläder:)

2011-08-09 @ 19:30:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Annika

Den till vänster var sjukt fin!

2011-08-11 @ 12:29:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0