110221

Är i princip helt död just nu. Våga vara egen mässan 2011 startade idag, vilket betyder att jag slitit med diverse saker i nästan 12 timmar och samma lär det bli imorrn. Mina ben värker så mycket att det i nuläget varken går att stå eller sitta. Nudlarna från sydkorea förstörde mina smaklökar, men var otroligt goda! Dagen har varit riktigt hård och inget jag vill göra varje dag, men nog har det varit roligt! Imorrn hoppas jag på en ännu roligare dag på mässan, och framför allt gå att titta i alla andras montrar och köpa en massa onödiga saker. Så som jag gjort på UF mässan tidigare år! :)

Nu är det dags att sova om jag ska orka dagen imorrn!

Kommentarer
Postat av: Nina♥

Hej, fin blogg du har! :) <3



Just nu har jag roliga tävlingar på bloggen igång där man bland annat kan vinna ett tandsmycke i 24k guld, iphoneskal, presentkort på müsli och smycken. Fler tävlingar kommer under veckan där man bland annat kan vinna naturliga hudvårdsprodukter!



Kolla gärna in på min blogg och var med! :) <3

Kram!

2011-02-22 @ 07:45:46
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0