110225

Snart är det sportlov, känns lite skumt om jag ska vara helt ärlig.
Känns som att det inte var så länge sedan vi hade jullov och allt har gått väldigt uppochner i skolan sen dess. Under vissa perioder mycket och under andra nästan ingenting.

Igår pluggade jag hela kvällen, nu har jag precis haft prov, snart är det lektion och lektionen efter det är inställd så mitt lov börjar tidigare än jag trodde! Har en del plugg som kan göras på lovet, men inget som är akut. Det känns skönt att kunna välja, då är det större chans att man får något gjort! Dessutom ska jag börja läsa en bok på engelska som jag hört ska vara väldigt bra, är riktigt nyfiken på den!

Lovet blir rätt lugnt förhoppningsvis. Har jobb inplanerat 3 dagar, en körlektion och lite smågrejer som jag ska ta itu med förutom att plugga och sova. Ska umgås lite med vänner, kanske dra ut någon kväll? Titta på massor av filmer, förhoppningsvis njuta av solen och lite varmare väder!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:34:24
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0