Kommentarer

Måste bara reda ut en sak. Skickar man en kommentar där man anger sin bloggadress, så svarar jag på den bloggen. Skickar man en kommentar utan bloggadress men med en mailadress så skickar jag svar till den mailen. Skickar man en anonym kommentar brukar jag oftast inte svara alls (om det inte är något som jag känner är viktigt) för jag känner inte att jag vill svara på onödiga frågor i inlägg.
Nu har jag fått samma kommentar 3 gånger av en person, du vet vem du är. Och jag har två gånger skickat mail till dig angående din fråga och tänker nu inte lägga mer energi på det. Det är upp till dig om du skriver in en mailadress som du inte sedan kollar.
Så, om ni väldigt gärna vill ha svar på en kommentar, lämna mail eller bloggadress!

Kommentarer
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Vill du vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri butik? Kolla då in våran blogg, vi har just nu en tävling där du kan vinna just detta bara genom att gilla en kommentar!



Ha det bra!

2011-02-16 @ 21:59:26
URL: http://eaamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0