2010 i bilder

Mitt 2010


Januari



Den månaden då det var otroligt fint med all snö på alla trädens grenar



Solig vinterdag



Mycket kläder behövdes för att inte frysa



En outfit bild tagen i januari



Nya favoritjeansen som köptes i januari!


Februari



Goodiebagen från Twilfiteventet



Cili piercade tungan!



Utförsäljning blush



Födelsedagar firades i klassen!



Favoritleggingsen köptes!


Mars



En av bikinisarna som köptes i mars, helt underbar!



Min underbart goda födelsedagstårta!



En av bilderna som togs i studion på skolan



Nya resväskan som jag fick i 18-års present tillsammans med resan till Mallorca!



Snön fanns fortfarande kvar i mars, och för ovanlighetens skull så fanns det kvar på min födelsedag, det var nog första gången på många år!

Försökte även ge blod, men jag fick inte pga för små blodkärl, typsikt när man vill något så otroligt mycket...


April



Utgång, för första gången på en "klubb" i Sverige.



Hade många filmkvällar i och med stambytet!



Jag klickade hem en helt underbar body butter med after sun effekt från Nelly. Hawaiian Tropic lime coolada body butter, den luftar gudomligt verkligen! Fräsh, underbart kall mot huden och håller huden återfuktad hur länge som helst!



Åkte Sky View upp på globen. Riktigt häftigt och något som jag tycker att alla som kan borde göra det!



I slutet av april blev det otroligt varmt, riktigt skönt att våren slog till med sån kraft på bara ett par veckor!


Maj



Jag var på min första studentskiva i början av Maj och hade riktigt riktigt kul!



Fick en makeuprådgivning på The Body Shop och köpte en mängd produkter därifrån!



Firade Petter som fyllde 18 och drog till Collage!



En del av gänget som var med och firade.



Vann första säsongen av 24 i en bloggtävling.
Jag som älskade serien när jag var mindre blev överlycklig!


Juni



Adde och hans klass tog studenten!



Fontänen som alla flak åker runt, riktigt fin på sommaren!



Midsommarafton!



En rolig dag hemma hos Adde



Jag slingade håret och drog ut med klassen för chillkrök innan skolavslutningen


Juli



Ute med båten på landet, hade lyckats fått en fin bränna!



Min underbara strawberry daiquiri i Palma på Mallorca!



Nya vänner tack vare resan till Mallorca



En underbar liten strand som jag och en vän hittade när vi gick runt!



Terrassen med den underbara utsikten!


Augusti



Poolparty hos Emily. Jag, Emily och Priya



Utgång med Vanessa, Andre, Bar, Noa och Tom!



Jag och Isabella :)



Magaluf med Matt och Hannes



Jag och Jon på Alex's bar


September



Bild innan spexfotot!



Jag klättrar!



Addes 20-årspresent!



Utgång med Jessica!



Jessica fyllde 18 och hela hösten fortsatte med massa utgångar!


Oktober



Höstlöven kom fram!



Var ute i saltsjöbaden för första gången



Utgång!



Med Jessica såklart ;)



Utgång på Privilege


November



Utgång med Jessica på Privilege



Jessica och Timmy på Hellströms



Privilege med Basse och Jessica



Nattbio, Saw 3D med Hannes, Lydia, Jocke, Basse och Anton



Alla Helgona, skogskyrkogården


December



Utgång festen!



Jag åkte till London i mellandagarna



Såg Big Ben



Var på musikalen We Will Rock You



Var vid Picadilly Circus


Året har som sagt varit underbart, det bästa hittills och det är jag väldigt glad över! Lyckligast och gladast var jag utan tvekan i januari, juli, augusti och december :) Men många andra stunder under året var riktigt otroliga och minnen för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0