110120

Den här veckan har varit lugn, men en del planerat och nu när i alla fall skolveckan leder mot sitt slut så känner jag mig riktigt nöjd! Har haft en studiedag, haft släktingar på besök, fikat med en vän jag inte träffat på länge, jobbat, varit på bio, bakat, shoppat och massor av annat. Känns riktigt skönt att "börja om på nytt" i skolan nu, får betyg på 3 ämnen och startar upp 4 nya, nytt schema och allt som hör till. Det blir lite lugnare nu i början också och det tycker jag är otroligt skönt! :)

Imorgon är det som sagt fredag och det blir en rätt lugn helg för min del tror jag, ska försöka ladda batterierna så mycket som möjligt och ta det som det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0