♥ Dag 11 – Mina syskon.

Syskon är ju inget som jag har, men en person som skulle funnits var min bror som dog när han var 8 år gammal.
Det här inlägget är till dig Robin.

Han var jordens solstråle som älskade allt och alla.
Han älskade låten Fula gubbar av Magnus Uggla, motorcyklar och andra killiga grejer som killar gillar i den åldern! Världens finaste leende hade han och i bilderna kan jag se mig själv, en helt otrolig känsla då jag aldrig fick en möjlighet att träffa honom. Han trivdes otroligt bra på fritids, han hamnade verkligen på rätt ställe, och tur är väl det!

Det finns så mycket som man önskar vore annorlunda här i världen men det finns alltid något man önskar lite mer. Min önskan är att cancern aldrig skulle tagit över min bror. Min önskan är att han skulle fått haft ett underbart långt och lyckligt liv med sin familj och inte ryckas från världen efter bara 8 år. Ingen skulle byta de 8 åren mot någonting, men jag vet att ingen var sig någonsin lik efter hans död. Inget som är konstigt egentligen, men den smärtan är obeskrivlig och man önskar inte någon den.

Jag vet att jag inte skulle funnits här idag om min bror hade överlevt. Men jag önskar att han hellre hade fått livet i behåll och att jag aldrig kommit till världen, för jag förstår inte att något så fruktansvärt kunde hända.

Jag har i stort sätt aldrig önskat mig syskon, men jag har många gång önskat honom och försökt tänka ut hur mitt liv skulle varit om det varit vi två och våra föräldrar som en familj. Drömma kan man ju alltid..

Pilgrimsfalken är inristad i din sten och vi alla älskar dig och önskar att du vore med oss här idag. Tänk att du snart skulle fyllt 29. Du skulle säkert ha skapat dig en bra utbildning, träffat den rätta och fått barn. Du finns i mitt hjärta och där kommer du alltid finnas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0