♥ Dag 13 – Den här veckan.

I och med att det är måndag idag så tar jag veckan som varit!
Jag åkte alltså till London i början av veckan och stannade där i 3 dygn. Det var första gången jag var där och det var helt underbart att få åka dit! Shoppade mycket, gick på en musikal, såg flera delar av staden och hade riktig kvalitetstid med mamma!

När jag kom hem var det dags för nyår som spenderades med riktigt härliga människor i Jakobsberg! Jag hade en helbra kväll och natt!
Dagen efter var jag trött, låg och slötittade på film under dagen för att på kvällen åka hem och käka pizza och titta på mamma mia! Packade upp en del från London och ändrade lite i garderoben. Fixade en del med nyårslistor på bloggen och hittade fina bilder från kvällen på facebook! :)
Söndagen blev en riktig slappardag! Låg och tittade på One Tree Hill, spelade buzz med mamma och pappa, städade rummet och packade upp det sista från resan! På kvällen kom Jessica förbi och vi satt och snackade tills klockan nästan blev 2! Var riktigt kul att träffas igen, blev ju så långt emellan gångerna nu senaste veckorna.

Lägger inte upp några bilder för den här veckan, då det skulle bli alldeles för mycket i och med resan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0