♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har otroligt många drömmar. Jag är en riktig drömmare som dagdrömmer och verkligen försöker drömma mig bort från verkligheten många gånger. Mina drömmer kan vara allt från pyttesmå önskningar till livsavgörande beslut och mål som jag har i livet.

Jag tänker inte sitta och beskriva olika drömmar för jag känner att det, i alla fall för mig, är otroligt personligt. Men det jag skulle vilja säga är att jag tycker att man lever bättre med dörmmar, så länge de är realistiska eller att man vet att det är en omöjlighet för dom att slå in. Man ska inte sitta och vänta på bättre tider, utan man ska alltid försöka ta tag i det och försöka uppfylla sina drömmar, för då blir man riktigt lycklig! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 21:16:34
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0