♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Man ska inte ångra saker, för allt som hänt har gjort en till den man är.
Men det finns faktiskt en sak som jag ångrar, en enda sak egentligen.
Men det är något som jag inte vill ta upp här och jag ser ingen anledning till att förpesta bloggen med det om jag ska vara ärlig. Det är väldigt länge sedan och ingen kan göra något åt det, så det är bara att inte tänka på det. Så känns det i alla fall, och det är inget jag tänker på längre, för det var långt innan jag blev den personen jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-09 @ 13:43:28
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0