♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

Något jag saknar är värmen och solen, men just nu finns det en plats som lockar extra mycket när det gäller just värme och sol, och det är Thailand och Krabi! Två resor till Thailand har det blivit, några dagar i Bankok, 2 veckor på Krabi och 3 veckor på Phuket och Kata Beach. Jag vill jätte gärna åka tillbaka till Thailand och det känns verkligen som jag en dag kommer göra det. Jag älskar maten, alla trevliga människor, värmen, solen, stränderna, poolen på hotellet, longtailbåtarna, snorklingen, att dyka, shoppingen och allt annat som har med Thailand att göra. Nästa gång vill jag vill Bankok och Krabi, det är mina drömresemål just nu! :)




Railey var underbart och ett ställe som man gärna tar en longtailbåt till :)

Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och lämnar ett litet fotspår på att jag vart här...

2011-01-18 @ 12:35:06
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0