Nu är det bara det roliga kvar!

Nu är de jobbiga delarna av veckan avklarade. Första stora uppgiften den här terminen är avklarad, och därmed är 3 ämnen avslutade! Jobbet för denna vecka var igår, så nu är det ledigt fram tills nästa vecka. Idag genomförde jag riskettan och kan alltså bocka av den på listan av saker som måste fixas angående körningen. De längsta skoldagarna är också över och jag har börjat att så smått ta tag i saker som ska hända efter studenten!
Imorrn blir det roligare, kort skoldag med en start för andra terminen med företaget! Efter det blir det en tur till stan och bio med Jessica, vi ska på förhandsvisningen av Love and other drugs, jag hoppas att den är riktigt bra! På fredag är det körlektion och jag längtar faktiskt, riktigt bra känsla i och med att den försvann där ett tag.. Unden helgen hoppas jag på massor av sömn, en utgång och massa OTH! Har även studiedag på måndag, känns grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0