Platt och locktång!

När jag var i London så fick jag håret stylat med en ny slags locktång som är ute på marknaden (det var iaf det jag fick veta) och bestämde mig för att köpa den då lockarna höll sig otroligt bra, utan att man ens hade hårspray på. Jag fick ett locktång, plattång, hårfön, diffuser, adapter och shinespray för cirka 1500kr och jag är otroligt nöjd. Har testat locktången en gång sen jag kom hem och den är otroligt enkel att jobba med enligt mamma, så jag ska väl försöka mig på att fixa det själv någon gång! Shinesprayen doftar helt otroligt underbart och den kommer jag leta efter när den tar slut för den doften vill jag alltid ha i mitt hår!

 

 

 

Fick inte någon bra bild på själva lock, plattång, hårfön osv för färgen blir helt fel. Men det är i alla fall en riktigt djup och fin lila färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0