110705

Igår skrev jag teoriprovet för körkortet och fixade det! Känns otroligt skönt att teoridelen äntligen är över och att jag kan blicka framåt till uppkörning och körkortet! Har precis lagt undan teoriböckerna och den känslan var hur grym som helst! :D

Idag har jag haft körlektion på morgonen och sedan har jag fixat här hemma. Mormor har varit här och hjälpt till med strykning och jag har gjort i ordning flera matlådor så att det finns i kylen/frysen när jag vill ha mat eller ska ta med till jobbet.

Om några minuter ska jag traska iväg till tunnelbanan och åka till jobbet. Jobbar kväll fram till och med fredag, sedan är det hela 3 dagars ledighet innan nästa jobbtid!

Bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0