110715

Harry Potter premiären var bra, men det känns lite tråkigt att det var den sista. Tyckte att filmen var bra, men det kändes som att de hade stressat fram den.. Hade varit bättre om det hade varit en halvtimme längre och inte "gått så fort" eller vad man nu ska säga!

Hann i alla fall med en sväng i farsta innan filmen började och hittade en fin kort, tunn, enkel, blå sommarklänning på H&M. Fanns bara en kvar och den var i storlek 36 och passade perfekt! Har alltid haft för lite sommarklänningar som kan användas på dagen till stranden och så vidare, lite finare klänningar till kvällen har jag 10 gånger om, men den här behövde jag verkligen som sagt! Att den kostade 149kr och jag drog det på ett presentkort jag fick i studentpresent gjorde saken ännu bättre!
Jag älskar ju att shoppa, men jag får verkligen hålla i pengarna nu då jag har ett par veckor på Mallorca framför mig och ännu större planer till våren!

Igår var det jobb hela dagen, 10-20 passet. Det var skönt att för en gång skull komma hem till innan 21, vanligtvis stänger jag ju butiken och då blir det ett par timmar senare. Var helt slut igårkväll så jag satt bara framför TV:n i stort sätt, kikade på It's Complicated och Navy CIS.

Idag är det skitväder rent ut sagt och det känns ju inte alltför roligt. Men jag har en hel del att göra ändå, så det fungerar!

Bjuder på ett par nytagna bilder från landet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0