110720

Nu är det SEMESTER som gäller! Jag har från och med idag 3½ veckors ledigt från jobbet varav nästan 2 hela veckor ska tillbringas nere på Mallorca! Jag har alltså 1½ vecka på mig att träffa alla människor här hemma, njuta av ledigheten, kanske åka till landet och allt annat som behövs fixas innan en resa utomlands!

Har varit vaken sedan 11 imorse, hunnit springa iväg till läkaren, sätta på en tvättmaskin (för hundrade gången känns det som...) och legat på balkongen en timme för att sola och läsa en bra bok! Planerna för idag är att ta en dusch och fixa lite här hemma innan jag beger mig till stan och förhoppningsvis går på bio! Måste ju se Transformers 3, även om jag är lite sur på att Megan Fox är utbytt..

Imorgon är det shopping som står på schemat. Blir en heldag i Nacka Forum med Cili, såsom det brukar bli på sommaren, det har nog blivit någon form av tradition för våran del! Jag har ju knappt tittat i butiker under sommaren, så nu är det dags för en heldag att bara titta, prova och förhoppningsvis i alla fall köpa något fint! :)

Bjuder på en bild jag tog från dubbeldäckaren påväg hem från landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0