110723

Lite mer än ett dygn har jag varit ute på landet och det är verkligen skön här ute. Eftersom att jag inte är här så mycket längre så blir jag inte lika rastlös som jag brukar bli, så nu kan man njuta ordentligt! Har än så länge legat och solat en del, varit ute helt själv med båten och hjälpt pappa fixa en massa saker med just båten. Har spelat kort, Yatzy, läst ut en bok och bara tagit det lugnt här ute.

Vill i det här inlägget ägna en tanke åt Norge och alla människor som har drabbats, och även sångerskan Amy Winehouse som hittades död i sin lägenhet tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad härligt det låter! :D



Vad roligt att du är med och tävlar om en One Piece från Chill United i min blogg! Var gärna med i utlottningen om en läcker Beach Cruiser från Ride with Style också :) Lycka till! Kram, Ingrid

2011-07-23 @ 22:15:14
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0