110730

Den har dagen har bara försvunnit känns det som, allt har gått så fort! Jag vaknade rätt tidigt och mormor kom upp vid lunchtiden för att hjälpa mig fixa en massa i lägenheten. Jag har packat nästintill hela resväskan, har bara handbagaget kvar, tvättat 2 tvättmaskiner plus lite grejer för hand. Vi har putsat speglar, torkat hyllor, ätit jordgubbar med grädde för att få en liten paus och mormor har strykt lite plagg också. Lägenheten ser helt okej ut efter bombnedslaget tidigare idag och jag har hittat allt jag ska ha med. Tänk vad mycket saker man måste tänka på när man reser helt själv...!

Ikväll är tanken att jag ska ta det lugnt och ha en helkväll framför någon bra film. Fötterna ska ner i ett fotbad, nagellack ska bytas på tårna och jag ska även dra på något snyggt på fingrarna. Ska även städa undan de sista i lägenheten så att jag slipper allt sånt imorgon! Det känns skönt att så mycket är klart och inte det inte finns tusen saker att göra när jag kommer hem, speciellt eftersom att jag bara hinner vara hemma i en dag innan jag ska jobba och får besök från Mallorca!

Det bästa med dagen har varit att det är så varmt. 27 grader både inne och ute! Lite synd att man inte har legat i solen, men jag har märkt att jag fick lite färg ute på landet faktiskt så jag är rätt nöjd ändå! Dessutom känns det konstigt att packa sommarkläder och sånt man behöver nere i medelhavet om det ösregnar och är trist ute, är mycket roligare när man har sommarkänslan inne redan!

Bjuder på en bild tagen i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0