110626

Den senaste veckan har jag haft fullt upp, men ändå mycket ledig tid. Har jobbat 2 dagar, haft One Tree Hill maraton, tittat på lite filmer (bland annat en favoritfilm jag tittade på när jag var liten, den japanska filmen Totoro), skickat in TVn på lagning och spenderat tid med någon nära.

Varje gång jag jobbat efter studenten har det hittills regnat, måste säga att det är ganska bra att pricka in det! Nog för att det regnat ganska mycket senaste veckan, men ändå! ;) Veckan som kommer består av 2 jobbkvällar, körlektioner, körkortsteoriplugg i mängder och förhoppningsvis massor av sol. Tänkte försöka bättre på brännan som snart försvinner pga allt regn och jobb!


För tillfället fungerar det inte att lägga in foton i inlägget, antar att det är något strul så det får bli ett fotofritt inlägg helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 00:36:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0