110627

23 grader i skuggan och 33 i solen, helt underbart blå himmel och strålande sol, OM jag har längtat efter det här vädret! Det tråkiga är att jag jobbar en del där här veckan när det ska vara superbra väder varje dag, men som tur är så är det bara kvällar!

Vaknade någorlunda tidigt idag och gick upp för att lägga mig på balkongen och sola! Drog på lite sololja för att jag visste att det skulle vara så varmt att man inte kan ligga där någon längre stund, men ändå vill man ju bli brun! Förutom att ligga och steka på balkongen så har jag hunnit dammsuga, plugga körkortsteori och satt igång en tvättmaskin, tråkiga saker men ändå sånt som måste göras. Nu är lägenheten lite fräschare och jag kan med gott samvete ta det lite lugnt innan jag ska iväg till jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0